14. februar 2019

»Vsakodnevno so z učenci in lahko najbolje samostojno ocenijo, s katerimi deli za domače branje bodo najbolje dosegli učne rezultate, ki jih predvideva učni načrt za pouk hrvaškega jezika. Navsezadnje je najpomembneje, da ta pristop spodbuja in podpira avtonomnost in strokovnost učiteljev.«

Ministrica Divjak poudarja pomen avtonomnosti in strokovnosti učiteljev pri izbiri del za domače branje.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
21. avgust 2023

»To pomeni, da se ne pripravijo učbeniki, temveč učno gradivo, ki se sproti prilagaja in posodablja s strani učitelja, ki te predmete poučuje.«

Dijaška organizacija Slovenije opisuje prilagajanje učnega gradiva v programih nižjega poklicnega, poklicnega in strokovnega izobraževanja.
12. november 2024

»To hkrati pomeni, da je treba za uvajanje prenovljenih učnih načrtov najprej navdušiti in usposobiti ravnatelje in učitelje.«

Minister Logaj je izpostavil potrebo po usposabljanju ravnateljev in učiteljev za uvajanje prenovljenih učnih načrtov.